مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-21اقتصادي

تقدیر معاون بانکی وزارت اقتصاد از بانک توسعه صادرات


معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تقدیر از عملکرد ماههای اخیر بانک توسعه صادرات ایران  گفت: بررسی ها نشان می دهد نگاه حاکم در بانک توسعه صادرات ایران، نگاه تحولی بوده و چشم انداز خوبی برای  بانک ترسیم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران دکترشریف زاده در نشست بررسی  عملکرد شش ماه نخست سال جاری این بانک گفت: با توجه به کفایت سرمایه مطلوب بانک توسعه صادرات ایران و ماهیت این بانک لازم است توسعه تعامل بانکی و تاسیس شعبه در کشورهای همسایه و کشورهای شرق دور مانند هند، چین، مالزی، تایلند  در برنامه های این بانک قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر اساس ظرفیت بند (ز) تبصره دو بودجه سال جاری، بانک ها مجازند درآمد حاصل از فروش اموال مازاد خود را صرف افزایش سرمایه کنند و همچنین ازظرفیت شرکت های تابعه برای کمک به افزایش سرمایه بهره مند شوند.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد گفت: ارتباط با بازار سرمایه فرصت درخشانی برای افزایش سرمایه بانک هاست و بانک توسعه صادرات ایران با برخورداری از ظرفیت شرکت تامین سرمایه بزرگی که در اختیار دارد، می تواند فرایند افزایش سرمایه خود را تسریع ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون بانکی وزارت اقتصاد از بانک توسعه صادرات

تقدیر معاون بانکی وزارت اقتصاد از بانک توسعه صادرات